کسب و کار

36 بهترین برنامه آموزشی فروش برای هر بودجه و تیم [داده + نکات تخصصی]

36 بهترین برنامه آموزشی فروش برای هر بودجه و تیم [داده + نکات تخصصی]

دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی فروش، شما را با تکنیک‌ها، مهارت‌ها و عاداتی که برای بستن معاملات بیشتر و تبدیل شدن به یک عملکرد برتر نیاز دارید، مجهز می‌کنند.

اما همانطور که بسیاری از متخصصان فروش می توانند تأیید کنند، دوره های آموزشی بسیار زیادی در بازار وجود دارد. بنابراین، تعیین اینکه کدام برنامه برای نیازهای شما مناسب است می تواند چالش برانگیز باشد.

من گزینه‌ها را بررسی کردم و فهرستی جامع از بهترین دوره‌های آموزشی فروش موجود در حال حاضر را که فکر می‌کنم هستند، گردآوری کرده‌ام. برای هر دوره، من اصول اولیه را به شما می دهم – از جمله قالب، طول و قیمت. همچنین دروس کلیدی را که یاد خواهید گرفت، همراه با مزایا و معایب اصلی دوره به شما خواهم گفت، تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا مناسب است یا خیر.

Download Now: Free Sales Training Plan Template

فهرست محتوا

چرا در دوره های آموزشی فروش سرمایه گذاری کنیم؟

آموزش فروش در محیط تجاری بسیار رقابتی امروزی بسیار مهم است. در اینجا برخی از مزایای اصلی آن آمده است.

بهبود عملکرد فروش و رشد کسب و کار

HubSpotگزارش وضعیت فروش 2024 نشان می دهد که بهبود آموزش فروش و فرصت های توسعه شغلی به گفته نزدیک به 20 درصد از متخصصان فروش، یک استراتژی برتر برای رشد کسب و کار است. و 18 درصد وجود فرصت‌های آموزشی را عامل کلیدی برای موفقیت تیم‌های فروش ذکر کردند.

روابط بهتر با مشتری

آموزش فروش، پرسنل فروش را به مهارت های بین فردی و ارتباطی پیشرفته مجهز می کند و آنها را قادر می سازد تا نیازهای مشتری را بهتر درک کنند و برآورده کنند. این منجر به مشتریان خوشحال‌تر می‌شود که احساس می‌کنند به آنها گوش داده می‌شود و به آنها ارزشمند می‌شوند، اعتماد و وفاداری را تقویت می‌کنند.

تعویض پرسنل فروش کمتر

فقدان آموزش و مربیگری کافی دلیل مهمی برای ترک شغل است، 13٪ از فروشندگان< /a> گزارش شد.

نرخ گردش مالی بالا ممکن است برای سازمان شما گران تمام شود. آموزش موثر تیم شما را به ابزارها و دانشی که برای موفقیت نیاز دارند مجهز می کند و انگیزه و اعتماد به نفس آنها را حفظ می کند. آموزش همچنین نشان می دهد که شما روی پیشرفت آنها سرمایه گذاری کرده اید که باعث افزایش روحیه و رضایت شغلی می شود. در واقع، 17٪ از فروشندگان در دسترس بودن فرصت های آموزشی را به عنوان یک عامل کلیدی برای انگیزه ذکر کردند.

هزینه های کمتر فعالیت های فروش

فروشندگان آموزش دیده کارآمدتر هستند. آنها می توانند سرنخ های با کیفیت بالا را شناسایی کنند، معاملات را سریعتر ببندند و از منابع کمتری در این فرآیند استفاده کنند. در تجربه من، این به معنای کاهش هزینه های فروش و افزایش سودآوری است.

Image of HubSpot’s Sales Training Plan template

منابع توصیه شده: Free_blankles” target=”re_blankles” > قالب

انتخاب بهترین دوره آموزشی فروش: بینش از یک متخصص

از ابین دهال پرسیدم، عملیات بازاریابی مدیر شرکت آموزش حرفه ای Funnel Clarity، برای مشاوره در مورد یافتن و انتخاب دوره آموزشی فروش مناسب.

قبل از شروع جستجو، او به شما توصیه می‌کند «سعی کنید مجموعه مهارت‌هایی را که می‌خواهید بهبود ببخشید محدود کنید» – که اغلب می‌تواند بخشی از چرخه فروش باشد که به کمک نیاز دارید (مثلاً. ، جستجو یا واجد شرایط بودن سرنخ ها). این به تمرکز جستجوی شما کمک می کند.

در مورد انتخاب دوره یا برنامه، به دنبال مواردی باشید که بیشتر بر روی تاکتیک تمرکز دارند تا تئوری. او می‌گوید: «برنامه‌های آموزشی خوب به شما مهارت‌های عملی می‌دهد که می‌توانید در طول زمان تمرین کنید تا بهتر شوید. همچنین، دوره هایی را انتخاب کنید که شامل نمونه هایی از هر مجموعه مهارتی هستند که به شما آموزش می دهند.”

در نهایت، داهال می گوید که برنامه انتخابی شما باید شامل تمرین و اجزای تقویتی باشد “تا مطمئن شوید دانش و مهارت های جدید به عادت تبدیل می شوند.”

بهترین دوره های آموزشی فروش

آماده ای برای انتخاب دوره آموزشی فروش عالی برای سوق دادن شما و تیم فروشتان به سمت موفقیت؟ در اینجا برخی از بهترین گزینه ها در حال حاضر وجود دارد.

1. HubSpot ورودی دوره صدور گواهینامه فروش< /h3>

HubSpot inbound sales training course.

منبع تصویر

فروشنده: HubSpot آکادمی

قالب تحویل: ماژول‌های آنلاین

طول: 3 ساعت، 12 دقیقه

تمرکز: روش فروش ورودی

مخاطبان مورد نظر: متخصصان فروش و صاحبان مشاغل کوچک

قیمت: رایگان

HubSpot ورودی گواهینامه فروش< دوره /a> شما را با روش فروش ورودی آشنا می کند. در طی مجموعه ای از 22 ویدیو، می آموزید که چگونه مشتریان بالقوه را شناسایی و جذب کنید، نیازها و چالش های آنها را درک کنید، و آنها را به سمت بهترین راه حل ها راهنمایی کنید.

همچنین خواهید فهمید که چگونه قابل توجه ارائه های فروش که با مخاطبان شما طنین انداز می شود و نتایج را به ارمغان می آورد. بهترین قسمت برای من؟ پس از تکمیل دوره، یک نشان و گواهی برای نشان دادن مهارت‌های جدید خود در نمایه LinkedIn، وب‌سایت یا هر جای دیگری که می‌خواهید دریافت خواهید کرد.

درس های کلیدی

  • شناسایی خریداران فعال و جلب توجه آنها.
  • کشف اهداف و چالش های مشتریان بالقوه.
  • هدایت خریداران به سمت تصمیمات خرید.
  • ایجاد و ارائه ارائه های فروش شخصی.

مزایا

  • رایگان و در دسترس برای هر کسی از هر کجا و در هر زمان.
  • آزمون ها و تمرین های عملی برای درگیر نگه داشتن شما و افزایش یادگیری.
  • مدت کوتاه، که باعث می‌شود به راحتی در برنامه‌های شلوغ قرار گیرد.
  • نحوه استفاده از HubSpot CRM برای اعمال آنچه آموخته‌اید در فرآیندهای فروش موجود خود.

معایب

  • مختص بودن دوره ممکن است عمق هر موضوع را محدود کند.
  • فرمت فقط آنلاین ممکن است برای کسانی که یادگیری یا راهنمایی حضوری را ترجیح می دهند مناسب نباشد.

2. برنامه شتابدهنده آزمایشگاه Insights فروش

Sales Insights Lab sales training course.

منبع تصویر

فروشنده: آزمایشگاه اطلاعات فروش

قالب تحویل: جلسات مجازی؛ ماژول های آنلاین

طول: متفاوت است

تمرکز: بهبود عملکرد فروش

مخاطبان مورد نظر: فروشندگانی که در تلاش برای بستن قراردادها و رسیدن به اهداف هستند

قیمت: برای جزئیات تماس بگیرید

می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید؟ Sales Insights Lab Accelerator یک برنامه آموزشی فروش مبتنی بر داده است که برای کمک به شما در انجام این کار طراحی شده است. . این وعده می دهد که ابزارها و استراتژی هایی را که برای یافتن سرنخ های با کیفیت بالا، ایمن کردن قرار ملاقات های بیشتر با مشتریان بالقوه، بستن معاملات بیشتر، و حتی سفارش قیمت های بالاتر برای محصولات یا خدمات شما نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهد.

به نظر من، بهترین ویژگی این برنامه این است که شما از مارک ویشک، یک متخصص مشهور و نویسنده پرفروش، راهنمایی مستقیم دریافت می کنید. همچنین به جامعه‌ای از فروشندگان و صاحبان مشاغل همفکر برای تبادل نظر و پاسخگویی یکدیگر دسترسی خواهید داشت.

درس های کلیدی

  • ایجاد پیشنهادهای ارزش قانع کننده و استراتژی های تمایز.
  • جذب و ایمن سازی جلسات با سرنخ های واجد شرایط.
  • بررسی اعتراضات مانند یک حرفه ای.< /li>

مزایا

  • روش‌های فروش مبتنی بر داده.
  • راهنمای متخصص.
  • پشتیبانی راهنمایی و پاسخگویی.
  • موفقیت ثابت شده با گواهی های مثبت متعدد.

معایب

  • پذیرش محدود.
  • ممکن است برای کسب حداکثر مزایا به تجربه قبلی در فروش نیاز داشته باشد.

3. مهارت‌های فروش B2B آموزش

Corporate Visions sales training course.

منبع تصویر

فروشنده: چشم انداز شرکت

قالب تحویل: ماژول‌های آنلاین درخواستی. آموزش مجازی و حضوری توسط مربی

طول: متفاوت است

مخاطبان مورد نظر: تیم های فروش کسب و کار (B2B)

تمرکز:روانشناسی خریدار

قیمت: برای جزئیات تماس بگیرید

اگر تیم فروش B2B شما برای برقراری ارتباط با خریداران مشکل دارد، برنامه فروش Corporate Visions می تواند کمک کند. زیرا این برنامه از روانشناسی خریدار استفاده می کند – علم چگونگی و چرایی تصمیم گیری خریداران — می توانید اعتماد کنید که ابزارها و نکات ارائه شده به موفقیت تیم شما کمک می کند.

با درک اینکه چگونه خریداران ارزش گذاری می کنند و تصمیم می گیرند، تیم شما می تواند گفتگوها یا طرح های فروش خود را طوری تنظیم کند که با انگیزه های منحصر به فرد هر مشتری طنین انداز شود. نتیجه؟ بسته شدن موفقیت آمیزتر و رونق خط فروش.

درس های کلیدی

  • ارتباط ارزش محصولات شما.
  • برانگیختن علاقه مشتریان بالقوه.
  • غلبه بر فشار قیمت و به حداکثر رساندن سودآوری هر معامله.
  • موفقیت با فروش دیجیتال.
  • فروش با سرعت بالا.

مزایا

  • چند فرمت تحویل.
  • آموزش و روش شناسی مبتنی بر علم.
  • مشتریان شناخته شده جهانی.

معایب

  • جزئیاتی مانند قیمت فقط پس از مشاوره در دسترس است.
  • فقط برای تیم ها موجود است.

4. ریچاردسون عملکرد فروش دوره ها

Richardson Sales Performance sales training courses.

منبع تصویر

فروشنده: ریچاردسون عملکرد فروش

قالب تحویل: کارگاه‌های مجازی و حضوری توسط مربی. وبینار

طول: متفاوت است

تمرکز: فروش رفتاری

مخاطبان مورد نظر: متخصصان خدمات و فروش، رهبران فروش، و بازاریابان

قیمت: متفاوت است

Richardson Sales Performance مجموعه دوره های علمی را ارائه می دهد برای بهبود عملکرد متخصصان فروش در نقش‌ها و صنایع مختلف طراحی شده است.

آنچه واقعاً برنامه را برای من متمایز می کند این است که هر دوره دارای گزینه های سفارشی سازی برای افزایش مهارت ها بر اساس مرحله و پیچیدگی فروش است. این تضمین می‌کند که دقیقاً مهارت‌هایی را که برای برتری نیاز دارید به دست می‌آورید.

درس های کلیدی

  • استراتژی‌هایی برای جست‌وجوی، واجد شرایط بودن سرنخ‌ها و ایجاد خط لوله فروش قوی.
  • بستن معاملات و تبدیل فرصت ها به مشتریان وفادار.
  • مدیریت و رشد حساب‌های فروش موجود.
  • مدیریت و رهبری فروش.

مزایا

  • فرمت‌های تحویل چندگانه انعطاف‌پذیری و راحتی را ارائه می‌دهند.
  • روش شناسی های مبتنی بر علم.
  • برنامه های مناسب برای نقش ها و مراحل مختلف فروش.
  • تعداد زیادی داستان موفقیت در دنیای واقعی.

Con

  • پیمایش در کتابخانه گسترده دوره می تواند بسیار دشوار باشد.

5. فروش JB توسط جان باروز

John Barrows sales training course.

منبع تصویر

فروشنده: جان باروز

قالب تحویل: جلسات آموزش مجازی زنده. کارگاه های آنلاین و ماژول های درخواستی؛ آموزش تیم در محل؛ مربیگری مجازی یک به یک

طول: متفاوت است

تمرکز: ایجاد نتایج فروش فوری

مخاطبان مورد نظر: متخصصان و تیم‌های فروش

قیمت: 419 دلار در سال برای اشتراک آموزش فردی؛ 7500-50000 دلار برای تیم ها

جان باروز، استاد فروش، در نشریات و پلتفرم‌های قابل‌توجهی مانند فوربس، لینکدین، و شرکت معرفی شده است. برنامه‌های آموزشی فروش او برای افراد حرفه‌ای فروش و تیم‌هایی طراحی شده است که «به دنبال نتایج فوری هستند».

با 419 دلار در سال، می‌توانید در رویدادهای ماهانه زنده شرکت کنید، از جمله جلسات آموزشی در مورد “رانندگی تا نزدیک” و “پر کردن قیف”. همچنین به کاتالوگ منابع درخواستی گسترده ای که شامل دوره های اضافی است دسترسی خواهید داشت.

اگر مدیر فروش هستید، می‌توانید یک سفارشی سفارش دهید آموزش فروش بسته برای تیم شما.

من دوست دارم پس از اتمام برنامه، گواهینامه رسمی برای تأیید مهارت های جدید خود دریافت کنید.

درس های کلیدی

  • توسعه و جذب سرنخ های با کیفیت بالا.
  • پیشبرد معاملات از طریق چرخه فروش و بسته شدن.
  • ایجاد پیام های فروش شخصی و تاثیرگذار.
  • رسیدگی به اعتراضات مشتریان احتمالی.
  • اجرای جلسات فروش به طور موثر.
  • توسعه روال های فروش سازگار و موثر.

مزایا

  • جلسات و کارگاه های آموزشی زنده ماهانه.
  • کتابخانه محتوای گسترده.
  • توصیه های مثبت مشتریان راضی.

معایب

  • مدل اشتراک ممکن است برای همه مناسب نباشد.
  • زمان جلسات زنده ممکن است با برنامه شما مطابقت نداشته باشد.

6. سندلر برنامه آموزش فروش

Sandler sales training course.

منبع تصویر

فروشنده: Sandler

قالب تحویل: ماژول های یادگیری آنلاین خودگام؛ آموزش مجازی و در محل توسط مربی

طول: متفاوت است

تمرکز: بهبود عملکرد فروش

مخاطبان مورد نظر: متخصصان فروش، مدیران فروش و تیم های موفقیت مشتری

قیمت: متفاوت است

سندلر برنامه فروش برای توسعه و تقویت رفتارها، نگرش ها و تکنیک های فروش موثر از طریق ترکیبی منحصر به فرد از روش های آموزش حضوری و آنلاین طراحی شده است. . چیزی که بیشتر از همه در مورد این دوره دوست دارم این است که بر اساس روش های اثبات شده با پشتوانه دهه ها تجربه و تحقیق ساخته شده است.

کاتلین هانوفر، یک متخصص بازاریابی چند کاناله B2B با 25+ سالها تجربه، بیش از یک دهه عضو این برنامه بوده است. او آن را «برنامه ای مبتنی بر یکپارچگی می نامد که به فروشنده کمک می کند تا به سرعت به واقعیت وضعیت برسد (آیا می توانید به مشتری احتمالی کمک کنید یا نه؟) تا حد امکان با کمترین بازی یا دستکاری.»

درس های کلیدی

  • شناسایی و درگیر شدن با مشتریان بالقوه.
  • تاکتیک های مذاکره.
  • اطمینان از رضایت مشتری و ایجاد روابط بلندمدت.
  • راهبردهایی برای پرورش و رشد حساب های فروش شما.

مزایا

  • کل فرآیند فروش را پوشش می دهد.
  • پشتیبانی مستمر فراتر از جلسات آموزشی اولیه ارائه می دهد.
  • به شما امکان می دهد با سایر حرفه ای ها شبکه کنید.

Con

  • به سرمایه گذاری زمانی اختصاصی در طول هفته یا ماه نیاز دارد.

7. تأثیر بالا مدیر فروش آموزش

Sales Readiness Group sales training course.

منبع تصویر< /p>

فروشنده: گروه آمادگی فروش

قالب تحویل: آموزش در محل و مجازی توسط مربی. یادگیری ترکیبی دیجیتال

طول: دو روز در محل یا هفت جلسه مجازی دو ساعته

تمرکز: چگونه یک تیم فروش با عملکرد بالا را رهبری کنیم

مخاطبان مورد نظر: مدیران فروش

قیمت: متفاوت است

68٪ از مدیران فروش و متخصصان شخصاً نمایندگان یا تیم های فروش خود را مربی یا آموزش می دهند. اگرچه این یک نکته مثبت است، اما برخی از مدیران – علیرغم اینکه رهبران عالی هستند – ممکن است مهارت های لازم برای مربیگری کافی در تیم خود را نداشته باشند.

گروه آمادگی فروش تأثیر بالا مدیریت فروش آموزش با ارائه چارچوب، مهارت‌ها و ابزارهایی که به مدیران برای ایجاد و مربیگری تیم‌های فروش خود نیاز دارند، این شکاف را پر می‌کند.

بهترین قسمت؟ این دوره شامل آموزش تجربی – یعنی یادگیری از طریق انجام دادن – برای جذاب نگه داشتن کارها و استراتژی های تقویت برای اطمینان از موفقیت مستمر فروش است.

درس های کلیدی

  • کوچینگ فروش موثر.
  • رهبری فروش.
  • مدیریت خط لوله فروش.
  • استراتژی های مدیریت عملکرد فروش.
  • استخدام و انتخاب بهترین استعداد فروش.

جوانب مثبت

  • حالتهای انعطاف پذیر یادگیری.
  • برنامه هایی که به سازمان و نیازهای شما شخصی شده اند.
  • مشاوره اولیه رایگان.
  • ابزارهایی برای ارزیابی تأثیر برنامه.
  • پشتیبانی و تقویت مداوم.

con

  • به طور خاص در مدیران فروش هدف قرار گرفته است ، بنابراین ممکن است مناسب سایر متخصصان فروش نباشد.

8. goskills مقدمه فروش

GoSkills sales training course.

منبع تصویر < /p>

فروشنده: goskills

فرمت تحویل: ماژول های آنلاین

طول: 15.5 ساعت

تمرکز: آموزش مقدماتی در مورد فروش

مخاطب در نظر گرفته شده: متخصصان فروش مبتدی

قیمت: متفاوت است

آیا شما برای فروش تازه وارد هستید؟ معرفی Goskills برای فروش دوره شما را با مهارت های اساسی شما متناسب می کند نیاز به راه اندازی حرفه فروش خود دارید. این دوره آموزش فروش آنلاین شامل 31 آموزش عملی آسان برای دنبال کردن است که مهارت های فروش اساسی مانند جستجوی ، تهیه ارائه های موثر فروش و از همه مهمتر ، بسته شدن معاملات را پوشش می دهد.

حتی اگر این یک دوره مبتدی باشد ، پس از اتمام ، گواهینامه رسمی را ارائه می دهد ، و این گزینه گزینه ای عالی برای نمایندگان فروش جدید است.

درسهای کلیدی

  • اعتبار ساختمان در صنعت شما.
  • شناسایی و تحقیق مشتری ایده آل شما.
  • اتصال با انواع مختلف شخصیت چشم انداز.
  • ارائه ارائه های مؤثر.
  • پیگیری معاملات با موفقیت و با موفقیت.

جوانب مثبت

  • دسترسی موبایل برای یادگیری در حال حرکت.
  • آزمونها و آزمایشات نامحدود.
  • محتوای به روز.
  • تکنیک های فروش تحت حمایت شواهد.

منفی

  • برای متخصصان فروش پیشرفته مناسب نیست.
  • یادگیری خود گام نیاز به نظم و انضباط دارد.

9. قرن بیست و یکم آموزش فروش برای عملکرد نخبه

Brian Tracy’s 21st century sales training course.

منبع تصویر < /a>

فروشنده: برایان تریسی

فرمت تحویل: ماژول های یادگیری آنلاین

طول: 12 هفته (60 دقیقه در هفته)

تمرکز: آموزش جامع فروش

مخاطب در نظر گرفته شده: متخصصان فروش

قیمت: 997 $

قرن بیست و یکم آموزش فروش برای برنامه های نخبه ، که توسط مربی مشهور توسعه خود و نویسنده برایان تریسی ایجاد شده است ، می تواند به شما دو برابر کمک کند فروش شما در کمتر از یک سال. ماژول های آموزشی 24-Video شامل تمرینات عملی برای افزایش حفظ اطلاعات است.

آنچه در مورد این دوره برای من برجسته است این است که بر روی یک رویکرد علمی و آزمایش شده بر روی میدانی تأکید می کند. این که آیا شما تازه وارد فروش هستید یا می خواهید مهارت های خود را تازه کنید ، این برنامه می تواند تفاوت بزرگی در عملکرد شما ایجاد کند.

درسهای کلیدی

  • جستجوی فروش.
  • ایجاد روابط.
  • ارائه محصولات به طور مؤثر.
  • رسیدگی به اعتراض.
  • معاملات بسته شدن.
  • دریافت مراجعه و تکرار تجارت.

جوانب مثبت

  • توسط یک متخصص فروش محترم تدریس می شود.
  • هزینه یک بار.

منفی

  • قیمت بالاتر در مقایسه با سایر برنامه های آموزش فروش.
  • تعامل محدود با مربی.
  • به تعهد 12 هفته ای نیاز دارد.

10. art sobczak تماس سرد آموزش فروش

Art Sobczak’s cold calling sales training course. > >

منبع تصویر

فروشنده: art sobczak

فرمت تحویل: آموزش تیمی سفارشی

طول: متفاوت است

تمرکز: فراخوان سرد موثر

مخاطب در نظر گرفته شده: تماس گیرندگان سرد

قیمت: متفاوت است

اگر همیشه تماس سرد مانند من ، من شک ندارم که شما عاشق دوره هنر sobczak او یک برنامه سفارشی را تهیه می کند که تیم شما را به مهارت های خود برای برقراری تماس های فروش سرد و بدون رد مجهز می کند.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه در طی چند ثانیه با چشم انداز خود درگیر شوید و علاقه خود را ایجاد کنید ، با مقاومت مقابله کنید و در این شکل نسبتاً وحشیانه از فروش انگیزه داشته باشید.

درسهای کلیدی

  • جمع آوری اطلاعات در مورد چشم انداز.
  • ایجاد اظهارات افتتاحیه قدرتمند.
  • جلوگیری از اشتباهات رایج که منجر به خرابی فراخوانی می شود.
  • رسیدگی به اعتراضات به طور مؤثر.

جوانب مثبت

  • به وضعیت شما سفارشی شده است.
  • شخصاً توسط Sobczak ، یک متخصص آموزش فروش فصلی تحویل داده شد.

منفی

  • برای به دست آوردن قیمت قیمت باید با تجارت تماس بگیرید.
  • منحصراً بر فروش مبتنی بر تلفن متمرکز است.

11. مدیریت خط مقدم

Frontline AE Management sales training course. >

>

منبع تصویر

فروشنده: saasy رهبری فروش

فرمت تحویل: جلسات آموزش مجازی زنده

طول: شش روز (دو ساعت در روز)

تمرکز: مدیریت فروش اجرایی حساب

مخاطبان در نظر گرفته شده: مدیر فروش نرم افزار به عنوان یک سرویس (SAAS) در دو سال اول مدیریت خود

قیمت : 1600 دلار

دوره مدیریت پیشکسوت بر اساس برخی استوار است از بهترین شیوه ها و فلسفه های مورد استفاده شرکت های پیشرو سیلیکون ولی SaaS. این دوره جذاب مباحثی مانند برنامه ریزی قلمرو را در بر می گیرد. ، ساخت فرهنگ های فروش ، بهره وری فروش ، بالا مربیگری عملکرد ، پیش بینی و استخدام.

دستیابی به کانال Slack Private برای تلاش های شبکه من مفید بود و به من اجازه می داد مخاطبین فروش خود را بسازم. این دوره همچنین شامل پشتیبانی مداوم و چندین منبع پس از آموزش برای اطمینان از پیشرفت مداوم حرفه ای است.

درسهای کلیدی

  • ایجاد چارچوبهای مدیریت مؤثر.
  • استخدام و مربیگری یک تیم فروش در سطح جهانی.
  • ایجاد یک فرهنگ فروش قوی.

جوانب مثبت

  • پشتیبانی مداوم از طریق منابع جامعه و پس از آموزش.
  • صدور گواهینامه پس از اتمام دوره.
  • دسترسی به باشگاه های عضویت.
  • محیط یادگیری تعاملی و جذاب.

منفی

  • برای مدیران فروش غیر SAAS مناسب نیست.
  • پذیرش محدود.

12. salesbuzz آموزش فروش

SalesBuzz sales training course.

منبع تصویر

فروشنده: salesbuzz

قالب تحویل: ماژول های آنلاین در صورت تقاضا ؛ جلسات مربیگری مجازی زنده.

طول: هشت هفته (یک دوره در هفته)

تمرکز: B2B فروش تلفن/تماس سرد

مخاطبان در نظر گرفته شده: تیم های فروش B2B

قیمت: 495 دلار برای ماژول های یادگیری در صورت تقاضا ؛ برای اضافه کردن مربیگری زنده درخواست نقل قول کنید

salesbuzz دوره آموزش فروش ، هدف قرار گرفتن در تیم های فروش B2B که در درجه اول از طریق تلفن می فروشند ، قول می دهد تا به زبان آموزان کمک کند تا قرار ملاقات های بیشتری را انجام دهند و معاملات بیشتری را ببندند.

این دوره به هشت ماژول مجزا ساخته شده است که هر یک از آنها یک موضوع مهم برای فروش سرد را پوشش می دهد ، مانند ساخت مؤثر پیگیری ها . از آنجا که در هر فصل آزمونهایی وجود دارد ، به علاوه یک امتحان درجه بندی شده ، تکرارهای من توانستند درک آنها از مطالب را بررسی کنند. اگر تیم شما به خصوص در تلاش است یا بسیاری از تکرارهای شما برای فروش جدید هستند ، توصیه می کنم برای مربیگری زنده نیز ثبت نام کنید.

درسهای کلیدی

  • دهانه های قدرتمند.
  • مدیریت دروازه بان.
  • تکنیک های نامزدی.
  • صلاحیت چشم انداز.
  • مهارت های ارائه و اختتامیه.
  • استراتژی های پیگیری.
  • تنظیم هدف و مدیریت زمان.

جوانب مثبت

  • یادگیری خود گام.
  • گواهی تکمیل.
  • دسترسی به الگوهای اسکریپت فروش ارزشمند.

منفی

  • ممکن است برای تیم های فروش غیر B2B مناسب نباشد.
  • دسترسی دوره پس از یک سال منقضی می شود.

13. salesscriptter سیستم فروش هوشمند

SalesScripter Smart Sales System course.

منبع تصویر

فروشنده: salesscriptter

فرمت تحویل: ماژول های یادگیری آنلاین

طول: 13 ساعت

تمرکز: کل فرآیند فروش

مخاطب در نظر گرفته شده: متخصصان فروش

قیمت: رایگان

سیستم فروش هوشمند Salesscriptter یک برنامه جامع آموزش فروش است بر اساس کتابی با همین نام که استراتژی ها و تکنیک های عملی را برای هر مرحله از فرآیند فروش در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد. این شامل 18 فیلم روشنگری بین ده دقیقه تا یک ساعت است که هر کدام روی جنبه خاصی از روند فروش تمرکز دارند ، از برنامه نویسی فروش تا تکنیک های بسته شدن.

در نهایت ، نکته مورد علاقه من در مورد این دوره این است که کاملاً رایگان است.

درسهای کلیدی

  • اسکریپت ایمیل ها ، پیام های صوتی و ارائه فروش.
  • تسلط بر تکنیک های فراخوانی سرد.
  • چشم اندازهای واجد شرایط.
  • برخورد با اعتراضات.
  • شبکه.
  • توسعه مقاومت ذهنی برای چالش های فروش.

جوانب مثبت

  • رایگان.
  • کل فرآیند فروش را پوشش می دهد.

con

  • هیچ مربی یا تعامل مربی مستقیم وجود ندارد.

14. شتاب دهنده فروش iannarino

Iannarino sales accelerator course.

منبع تصویر

فروشنده: آنتونی یانارینو

قالب تحویل: ماژول های یادگیری آنلاین ؛ رویدادهای زنده

طول: 30+ ساعت

تمرکز: مهارت های فروش

مخاطب در نظر گرفته شده: فروشندگان و مدیران فروش

قیمت: 997 دلار در سال

اشتراک مبتنی بر اشتراک برنامه شتاب دهنده فروش قول می دهد به شما در توسعه مهارت ها کمک کند برای به حداکثر رساندن اثربخشی فروش مورد نیاز است. این برنامه درسی جامع با بیش از 30 ساعت درس ویدیویی در صورت تقاضا و دسترسی به رویدادهای زنده که توسط آنتونی ایاننارینو متخصص فروش برگزار می شود ، ارائه می دهد.

کتابهای کار قابل بارگیری و اسکریپت های Premade به آموزش تکرار فروش جدید روی کارکنان من و ایجاد اعتماد به نفس آنها به سرعت کمک کردند.

درسهای کلیدی

  • به حداکثر رساندن اثربخشی فروش.
  • اهداف فروش خود را خرد کنید.
  • ساختن یک ذهنیت منضبط.

جوانب مثبت

  • کار در دوره 24/7 در دسترس است.
  • از هر دستگاه با قابلیت وب قابل دسترسی است.

منفی

  • نقطه قیمت نسبتاً بالاتر از سایر برنامه های فروش.
  • محتوای دوره محدود و پیش نمایش ساختار.

15. گروه مشاوره هریس و gtmnow آموزش فروش

The Harris Consulting Group and GTMnow sales training course.

منبع تصویر

فروشنده: گروه مشاوره هریس و gtmnow

فرمت تحویل: جلسات زنده مجازی و در سایت

طول: متفاوت است

تمرکز: آموزش فروش کامل و توسعه فرآیند

مخاطب در نظر گرفته شده: متخصصان فروش

قیمت: برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید

گروه مشاوره هریس و برنامه gtmnow با افراد خاص با افراد خاص با افراد خاص مهارت و دانش برای برتری در هر مرحله از روند فروش ، از نسل سرب تا بسته شدن معاملات. آنچه من را تحت تأثیر قرار می دهد این است که صفح برنامه سفارشی در مناطق دقیق محیط فروش شما که نیاز به تقویت دارند.

من همچنین دوست دارم که جلسات از سناریوهای دنیای واقعی استفاده کنند تا یادگیری عملی و تأثیرگذار باشد.

درسهای کلیدی

  • در حال رشد خطوط لوله فروش.
  • صلاحیت فرصت.
  • تکنیک های بازجویی مؤثر.
  • استراتژی های مذاکره.
  • طراحی فرآیند فروش.

جوانب مثبت

  • برنامه سفارشی.
  • جلسات گروه تعاملی برای ارتقاء به اشتراک گذاری دانش و درک عمیق تر.

con

  • جزئیاتی مانند قیمت گذاری فقط پس از مشاوره در دسترس است.

16. فروش عمل آموزش فروش

Action Selling sales training program.

منبع تصویر

فروشنده: فروش عمل

فرمت تحویل: ماژول های یادگیری آنلاین

طول: 3-12 ساعت

تمرکز: توسعه فرهنگ فروش

مخاطبان در نظر گرفته شده: تیم های فروش در انواع سازمان ها

قیمت: برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید

برنامه فروش اقدام به استفاده از یک رویکرد پنج مرحله ای استفاده می کند برای ارائه مهارت ها و استراتژی های اساسی فروش برای موفقیت در بازار رقابتی امروز. این دوره را می توان برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد صنعت یا سازمان خود تنظیم کرد ، و نقش های پویا به تکرار اجازه می دهد تا در رسیدگی به اعتراضات مشتری مؤثرتر شوند.

یکی از موارد مورد علاقه من این است که فراتر از آنچه بسیاری از برنامه ها با استفاده از پشتیبانی پس از آموزش ارائه می دهند ، مانند تمرینات مهارت دوره برای آزمایش پیشرفت مداوم تیم شما.

درسهای کلیدی

  • برنامه ریزی تماس فروش.
  • مهارت های سؤال.
  • مهارت های ارائه.
  • به دست آوردن تعهد از چشم انداز.

جوانب مثبت

  • قابل تنظیم برای صنایع و نیازهای مختلف.
  • پشتیبانی پس از آموزش و تقویت مداوم برای اطمینان از حفظ مهارت طولانی مدت.

con

  • مدت زمان برنامه متفاوت است ، که می تواند برنامه ریزی را پیچیده کند.

17. aslan آموزش فروش

ASLAN sales training course.

منبع تصویر

فروشنده: aslan

فرمت تحویل: جلسات مربیگری در سایت و مجازی ؛ ماژول های یادگیری در صورت تقاضا

طول: متفاوت است

مخاطبان در نظر گرفته شده: مدیران فروش B2B ، مدیران حساب ، رهبران فروش و پشتیبانی فنی قبل و بعد از فروش

تمرکز: توسعه فروش و رهبری

قیمت: برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید

aslan ارائه می دهد برنامه های آموزش فروش که به نقش های مختلف فروش می پردازند. نمونه کارها برنامه شامل آموزش مدیران فروش ، مدیران حساب ، رهبران فروش و کارکنان پشتیبانی فنی است.

از آنجا که این برنامه ها بسیار قابل تنظیم هستند و ترکیبی از گزینه های آموزش آنلاین و حضوری را شامل می شود ، من توانستم انتخاب کنم که چه مهارت هایی برای تمرکز روی آن و روش تحویل برای برنامه من بهتر است. آموزش مناطقی مانند جستجوی ، بسته شدن ، خدمات به مشتری و رهبری را در بر می گیرد.

درسهای کلیدی

  • تمرکز مشتری و اعتماد به نفس.
  • جستجوی و تولید سرب.
  • مدیریت و رشد حساب.
  • مدیریت ارتباط با مشتری.
  • رهبری فروش.

جوانب مثبت

  • انتخاب متنوع دوره های آموزشی.
  • قالب های تحویل چندگانه برای حداکثر راحتی.

con

  • قیمت گذاری فقط در صورت درخواست در دسترس است.

18. mtd آموزش فروش

MTD sales training course.

منبع تصویر

فروشنده: mtd آموزش فروش

فرمت تحویل: ماژول های یادگیری آنلاین

طول: 3 ساعت

تمرکز : اصول فروش

مخاطب در نظر گرفته شده: فروشندگان جدید و کسانی که هیچ آموزش رسمی ندارند

قیمت: برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید

mtd آموزش فروش هدف این است که شما را به فروش و تکنیک های اساسی که می توانید بلافاصله در کار خود اعمال کنید ، تجهیز کنید.

از آنجا که این دوره به جلسات کوچک و قابل کنترل تقسیم می شود ، هر کدام حدود پنج دقیقه طول می کشد ، به راحتی می توان در برنامه شلوغ من قرار گرفت. به علاوه ، شما می توانید از طریق هر دستگاه با قابلیت وب به جلسات تقاضا دسترسی پیدا کنید ، و امکان یادگیری در حال حرکت را فراهم می کند.

درسهای کلیدی

  • اصول اولیه.
  • تماس با سرما موفقیت آمیز.
  • دیدگاه خریدار.
  • Rapport-building.
  • Planning out winning sales interactions.
  • Strategies to differentiate yourself from competitors.

Pros

  • Certificate upon completion to validate your skills.
  • Comprehensive curriculum.
  • Assessment at the end of the course to gauge your understanding.

Cons

  • Self-paced learning requires discipline to complete.
  • May not offer in-depth exploration of some topics.

19. SALESDOCk Academy

SALESDOCk Academy sales training course.

Image Source

Vendor: SALESDOCk

Delivery format: Online learning modules; one-on-one consultation (optional)

Length: 1.75 hours for modules; 4 hours for consultation (optional)

Focus: B2B sales

Intended audience: Sales professionals in B2B sales

Price: Starts at €349/year

SALESDOCk’s sales training course seeks to enhance the skills and performance of B2B salespeople, particularly those in SaaS. It covers different elements of the sales process, including qualification techniques and pipeline management.

The course is divided into four modules, comprising 27 video classes on demand. I love that you also get access to a wide range of downloadable materials, including worksheets and templates, to enhance your learning. If you’d like some extra help, I recommend checking out the optional one-on-one sessions.

Key Lessons

  • Sales mindset development.
  • Prospecting strategies.
  • Qualification techniques.
  • Pipeline management.

Pros

  • Support via online chat and comments.
  • 30-day money-back guarantee.
  • Certificate upon course completion.

Con

  • Course access is limited to one year after purchase.

20. Own the Deal

Own the Deal sales training program.

Image Source

Vendor: Jeff Hoffman

Delivery format: Virtual classes and one-on-one sessions; on-demand learning materials

Length: Ongoing

Focus: Closing deals

Intended audience: All kinds of sales professionals and teams

Price: Starts at $395/year for individuals; corporate license starts at $1,495/member

Created by Jeff Hoffman, the subscription-based Own the Deal course introduces behaviors and techniques that can help you close more deals. It comprises live weekly classes with Hoffman and fellow sales expert CeCe Aparo on all kinds of sales topics.

A subscription also entitles you to other great benefits depending on your plan, such as access to a resource hub, private coaching from Hoffman and Aparo, and an on-demand video library.

Key Lessons

  • Building relationships with prospects.
  • Recognizing opportunities.
  • Asking for commitment.
  • Pipeline inspection.
  • Forecasting.
  • Closing deals.

Pros

  • Flexible subscription models, including individual and corporate plans.
  • 30-day money-back guarantee with some plans.
  • Live weekly classes led by experienced instructors.

Con

  • Relatively high price point for corporate plans (up to $1,995/member).

21. Jeff Shore Sales Training

Jeff Shore sales training.

Image Source

Vendor: Jeff Shore

Delivery format: On-site training; online modules (optional)

Length: Varies

Focus: Overcoming mental selling roadblocks

Intended audience: Salespeople

Price: Varies

If you’re like me, there’s one or more elements of selling that you dislike or even fear. It could be calling prospects, responding to objections, or negotiating prices. Jeff Shore’s one-day workshop teaches you how to find what makes you uncomfortable and overcome it.

The training sessions include video case studies, a performance challenge, and group practice sessions. To maximize the training, I recommend purchasing the skill development video lessons to use in your internal sales seminars.

Key Lesson

  • How to embrace and then overcome your selling fears.

Pros

  • Expert trainers.
  • One-day format is ideal for busy sales professionals.

Con

  • Additional costs for supplemental video lessons.

22. SPIN Sales Training

SPIN Selling course.

Image Source

Vendor: Huthwaite International

Delivery format: Virtual and on-site classes; on-demand modules

Length: Varies

Focus: How to structure and executive impactful sales conversations

Intended audience: Salespeople, sales managers, business development managers, and anyone in a customer-facing role

Price: Contact for details

SPIN Sales Training, developed by Huthwaite International, aims to help you generate more sales plus attain higher customer satisfaction levels through an approach that’s based on extensive research into customer behavior.

The high-energy program gives you a framework for asking the right questions to uncover customer needs, build trust, and move deals forward.

Key Lessons

  • Demonstrating value to customers.
  • Making each customer interaction insightful and compelling.
  • Understanding buyer psychology.
  • Understanding and dealing with customer objections.

Pros

  • Available through a range of formats to suit different needs.
  • Data-driven and research-backed sales methodology.

Con

  • Pricing is only available upon request.

23. Strategic Social Selling

Strategic Social Selling course.

Image Source

Vendor: RSVP Selling

Delivery format: On-site custom coaching

Length: Two days or four half-day sessions

Focus: Social selling

Intended audience: B2B salespeople

Price: $2,200/day for course plus $395/person for electronic course manual

36% of salespeople said social media is among the most effective sales channels. And 31% think it results in the most leads when it comes to cold outreach.

In this strategic social sales training course delivered by Tony Hughes, you’ll learn how to use social platforms and modern technologies to create a strong brand that helps you reach your target audience better and drive revenue. To get the most out of the course, I recommend your team review the “pre-learning activities” listed on the landing page.

Key Lessons

  • Building a strong online brand.
  • Using social selling techniques, like social listening.
  • Creating and sharing valuable content that establishes you as a thought leader.

Pros

  • Focused on a modern approach to sales.
  • Developed by a proven sales expert.

Cons

  • Includes additional costs, like hiring visual equipment, catering, and travel.
  • Recommends a max class size of 20 participants — no information about how the program handles larger class sizes.

24. Develop Your Sales Knowledge and Skills

LinkedIn Learning sales training courses.

Image Source

Vendor: LinkedIn Learning

Delivery format: Online learning modules

Length: 6 hours

Focus: Sales fundamentals

Intended audience: Sales professionals

Price: $29/month (LinkedIn Learning subscription)

Develop Your Sales Knowledge and Skills from LinkedIn Learning equips learners with essential sales skills for success in the modern sales environment. This self-paced collection includes eight video tutorials led by experienced sales professionals.

My favorite aspect of the program is that most courses include quizzes and practical exercises to reinforce learning and track progress.

Key Lessons

  • Building relationships.
  • Implementing inclusive selling.
  • Using storytelling to drive sales.
  • Negotiating deals that stick.
  • Leveraging artificial intelligence and automation to improve efficiency and sell more.

Pros

  • Self-paced learning allows for flexibility.
  • LinkedIn Learning subscription gives you access to multiple other courses and resources.
  • Covers a diverse range of courses.
  • Expert instructors.

Cons

  • Self-paced format requires discipline or personal motivation.
  • No personalized feedback.

25. Consultative Selling Training

Consultative selling training course.

Image Source

Vendor: Richardson Sales Performance

Delivery format: Virtual and on-site instructor-led; blended learning format; on-demand learning modules

Length: One- or two-day instructor-led workshop; two or four 4-hour virtual instructor-led training

Focus: Consultative selling

Intended audience: Sales professionals and leaders

Price: Contact for details

The Consultative Selling Training course equips salespeople with a powerful roadmap for conducting successful sales conversations. You’ll learn how to better understand customer needs by asking insightful questions, persuasively articulate value to prospects through tailored presentations, and close more deals.

I like that the course pairs online learning modules with virtual and in-person live workshops, giving participants some flexibility.

Key Lessons

  • Establishing rapport with prospects.
  • Uncovering prospect needs.
  • Effectively demonstrating value.
  • Handling objections.
  • Closing the sale.

Pros

  • Flexible learning formats.
  • Richardson is a recognized leader in the sales training industry.

Con

  • Prices are only available upon request.

26. Insight Selling

RAIN Group’s Insight Selling course.

Image Source< /a>

Vendor: RAIN Group

Delivery format: Virtual and on-site instructor-led training; hybrid training; self-paced online modules

Length: Varies

Focus: Insight selling

Intended audience: Experienced sales professionals and managers

Price: Contact for details

Modern buyers value sellers who bring them new insights and ideas. In fact, 26% of salespeople said that not receiving enough information while making a decision is one of the biggest reasons prospects pull out of deals.

Meanwhile, RAIN Group’s research shows that salespeople who close deals educate buyers with fresh information three times more than other reps. Its highly effective Insight Selling training course teaches you and your team how to develop and share insights and ideas that inspire buyers to think differently or move them closer to a decision.

Key Lessons

  • Developing insights and ideas that resonate with buyers.
  • Influencing the buyer agenda.
  • Encouraging buyers to consider new perspectives.

Pros

  • Research-based methodologies.
  • Flexible delivery, including online and in-person options.
  • RAIN’s programs have a strong track record.

Con

  • Some of the content is only suitable for advanced sales pros.

27. IMPACT Selling Professional Sales Training Program

IMPACT Selling Professional Sales Training Program.

Image Source

Vendor: The Brooks Group

Delivery format: In-person and virtual instructor-led training

Length: Two days (in-person); six 2-hour sessions (virtual)

Focus: Improving sales performance

Intended audience: B2B salespeople and managers

Price: $2,495/person for in-person; $2,195/person for virtual

This program teaches a straightforward six-step sales approach called IMPACT selling, an acronym that stands for Investigate, Meet, Probe, Apply, Convince, and Tie-it-up. The framework guides participants through building relationships, uncovering customer needs, delivering effective presentations, and closing deals.

One of my favorite things about the course is that it’s designed to be adaptable to your specific sales environment and training needs.

Key Lessons

  • Effectively researching and connecting with your target customers.
  • Asking the right questions.
  • Understanding prospects’ challenges.
  • Presenting solutions in ways that guarantee a close.

Pros

  • Adapts to your unique business needs.
  • Flexible delivery options.

Cons

  • Limited preview of specific course content.
  • In-person sessions have a set schedule, which might not work for everyone.

28. Engage Selling Sales Training

Engage Selling training course.

Image Source

Vendor: Engage Selling

Delivery: On-site training

Length: Half or full day

Focus: Sales process and performance

Intended audience: Businesses across all industries looking to boost their sales teams’ performance

Price: $17,500 for full day or $12,500 for half-day, plus travel expenses

If you partner with Engage Selling, creator Colleen Francis will first perform an in-depth analysis of your sales team and environment to identify potential areas of improvement. Based on this analysis, she and her team will then develop a customized training program and deliver it on-site to your reps.

I love that the program focuses on your specific sales needs instead of cookie-cutter solutions, ensuring the greatest impact on your team’s performance.

Key Lessons

  • Sales strategy development.
  • Sales process optimization.
  • Skills development for different sales scenarios.

Pros

  • Tailored to your specific needs and sales environment.
  • Positive testimonials from satisfied customers and brands.

Cons

  • Relatively high price point for just one day of training.
  • Travel costs not included in price.

29. Sales Managed Environment

Anthony Cole’s Sales Managed Environment course.

Image Source

Vendor: Anthony Cole Training Group

Delivery format: On-site training sessions; live webcasts; online learning materials; one-on-one coaching

Length: Ranges from a few days to 18 months

Focus: Coaching skills development for sales managers

Intended audience: Sales managers

Price: Contact for details

Anthony Cole Training Group has been helping companies improve their sales performance for over 25 years. The Sales Managed Environment course equips sales managers with the coaching and leadership capabilities they need to unlock their teams’ full potential.

If you’re looking to invest in the development of your management skills, this is a course you should seriously consider. I recommend checking out the introductory samples on the landing page before selecting which of the three approaches would work best.

Key Lessons

  • Coaching and mentoring skills development.
  • Performance management strategies.
  • Sales talent acquisition.

Pros

  • Integrated or standalone program options to fit your specific needs.
  • Experienced instructors.
  • Multiple delivery formats.

Con

  • Can be tough to choose the best package for your organization.

30. Winning with Relationship Selling

Winning with Relationship Selling course.

Image Source< /a>

Vendor: Dale Carnegie

Delivery format: Live online and in-person seminar

Length: One session per week for eight weeks or three days

Focus: Relationship selling

Intended audience: Sales professionals

Price: Starts at $2,195/person

26% of salespeople said that the increased importance of establishing trust and rapport with prospects was one of the biggest ways their roles changed in the past year. What’s more, 28% said not establishing enough trust was one of the biggest reasons for prospects backing out of deals.

Because trust has become so important to sales, I recommend checking out Dale Carnegie’s Winning with Relationships Selling program. It gives you the necessary skills and strategies to cultivate trust, build rapport, and foster long-lasting client partnerships that increase your sales performance.

Key Lessons

  • Relationship-building.
  • Interpersonal skills.
  • Customer-centric selling.

Pros

  • Based on proven methodologies.
  • Expert, highly vetted trainers.
  • Options for online or in-person training.

Con

31. Sales Negotiation Training

Sales Negotiation Training course.

Image Source

Vendor: Negotiation Experts

Delivery format: On-site and virtual instructor-led sessions

Length: Half-day to six days

Focus: Negotiating skills

Intended audience: Sales professionals looking to improve their negotiation skills

Price: Contact for details

This Sales Negotiation Training is designed to help you improve your negotiation skills and thus close bigger deals faster. It covers all aspects of sales negotiation, from preparation and strategy development to execution and closing.

The course uses a highly interactive approach that includes role-playing exercises, group discussions, polls, and Q&As — with theory limited to a minimum. I love that you can customize the course before you order, including the interactive elements to include and number of training days.

Key Lessons

  • Choosing between negotiation styles.
  • Gathering information about prospects.
  • Building trust and rapport.
  • Effectively communicating value propositions.
  • Handling objections.
  • Using storytelling for persuasion.

Pros

  • Multiple customization options.
  • Engaging and interactive learning formats.
  • Practical strategies you can apply to the real world immediately.

Con

  • Prices only available upon request.

32. Effective Sales Coaching

Effective Sales Coaching course.

Image Source< /a>

Vendor: ValueSelling Associates

Delivery format: In-person and virtual instructor-led training; on-demand courses

Length: Varies

Focus: Value-based selling

Intended audience: Salespeople

Price: Available upon request

The Effective Sales Coaching program teaches how to communicate value effectively to potential buyers. It’s based on the ValueSelling Framework, a proven sales methodology that emphasizes understanding and communicating value from the customer’s perspective.

When you sign up, the team will create a practical, fully customized program designed to help you meet or even exceed your objectives. With big-name participants like Google and YouTube, you can trust the program to help you win in a crowded market.

Key Lessons

  • Communicating value to buyers.
  • Conducting impactful sales conversions.

Pros

  • Customized coaching.
  • Engaging training format with a combination of online resources and workshops.
  • Experienced trainers.

Con

  • Consultation needed to get details like pricing.

33. GP Strategies Sales Training Programs

GP Strategies sales training programs.

Image Source

Vendor: GP Strategies

Delivery format: In-person and virtual instructor-led training; on-demand courses

Length: Varies

Focus: Sales performance improvement solutions

Intended audience: All customer-facing roles

Price: Contact for details

As part of its sales training programs, GP Strategies partners with you to understand your organization’s unique needs and challenges and then designs a high-value program specifically tailored to address those needs. The goal is to give your team the skills and knowledge they need to excel in your specific sales environment.

If you’re looking for multiple types of staff training, I recommend checking out GP Strategies’ other learning solutions, which cover everything from diversity, equity, and inclusion (DEI) to technology change management.

Key Lessons

  • Engaging customers.
  • Navigating sales conversations effectively.
  • Identifying customer motivations.

Pros

  • Customizable programs.
  • Flexible learning formats.
  • Expert instructors.

Con

  • Need to contact GP Strategies to get pricing information.

34. Ariel Group Sales Training

Ariel Group sales training course.

Image Source

Vendor: Ariel Group

Delivery format: Virtual and in-person instructor-led training; one-on-one coaching

Length: Varies

Focus: Consultative selling skills

Intended audience: Sales professionals and client-facing consultants

Price: Contact for details

Modern prospects don’t simply want to be sold to. Instead, they want to talk about their unique challenges and see how you, as a salesperson, can address them. In fact, 27% of salespeople shared that the shift toward focusing on solutions instead of products/services was one of the most impactful changes to the sales process in the past year.

The Ariel Group’s sales training course transforms sales professionals into trusted consultants who can build stronger relationships with clients, identify and relate to their needs, and deliver tailored راه حل ها Because the course is flexible — it can be delivered virtually or in person — I was able to pick the best option for my team.

Key Lessons

Pros

  • Customized to your needs.
  • Can be delivered virtually or in person.

Con

  • In-person training can only have 12 participants.

35. Ian Koniak Sales Coaching

Ian Koniak sales coaching.

Image Source

Vendor: Ian Koniak

Delivery formats: On-site training (teams); on-demand online courses

Length: Varies

Focus: Mindset coaching and B2B sales skills mastery

Intended audience: B2B salespeople

Price: Contact for details

Ian Koniak is a sales guru who currently boasts over $100 million in career sales at Fortune 500 tech brands, such as Salesforce and Ricoh.

Koniak’s sales coaching focuses on developing the right mindset for selling and mastering the skills needed for every stage of the B2B sales cycle. With his program, Koniak promises to help you become a top sales performer.

The individual package includes on-demand online courses. بهترین قسمت؟ You also get direct mentorship from Koniak. For the team package, he’ll develop and deliver a custom interactive program.

Key Lessons

  • Sales fundamentals.
  • Strategic selling.
  • Mindset and habits for selling.

Pros

  • Both individual and team training are available.
  • Expert course instructor.
  • Custom training for teams.

Con

  • Pricing may vary based on the level of customization and delivery format.

36. RISOR Training

Sales Gravy RISOR course.

Image Source

Vendor: Sales Gravy

Delivery: Virtual sessions

Length: Eight hours, but can be expanded to two days

Focus: Recruiting, interviewing, selecting, onboarding, and retaining (RISOR) sales talent

Intended audience: Sales managers

Price: Contact for details

Hiring great salespeople can be tough — I know that firsthand. It’s even harder if your business sells a product or service that requires prerequisite knowledge or a specific skill set.

The Sales Gravy RISOR program is designed to improve your organization’s hiring processes, ensuring you attract and retain the best sales talent. The course covers every stage of the talent management lifecycle, from recruitment to retention. To go even deeper, I recommend adding on the advanced coursework.

Key Lessons

  • Recruiting strategies.
  • Interviewing skills.
  • Selection processes.
  • Onboarding programs.
  • Retention techniques.

Pros

  • Expert instructors.
  • Addresses all critical aspects of sales talent management.

Con

  • Limited information on the specific content before signing up.

Unlock Your Full Potential With Sales Training

Sales training courses offer a variety of benefits, including improved sales (and thus more revenue), better customer relations, lower turnover, and reduced costs of selling activities.

While there are many factors to consider when choosing a program, the best options perfectly align with your current needs, budget, and learning preferences. See which of the courses in my list is a good fit for you.

Editor’s note: This post was originally published in October 2023 and has been updated for comprehensiveness.

30-60-90-sales-training-plan-template-bottom-cta

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا